tirsdag 22. september 2015

Tirsdag 22.09

I dag har det vært en fantastisk dag her på Vestlandet! Jeg tok med meg kameraet og gikk på tur, først var jeg innom et kontor med noen papirer. Etter det dro jeg til Bamse og Karamell, Karamell skulle nemlig låne noen bøker av meg. Vi to deler den store lesegleden og er begge veldig glade i gode krimbøker. Bamse liker også å lese men han er ikke noe glad i krim da. Karamell ble veldig glad for hun trengte noe nytt å lese, så da passet det veldig bra at jeg kom med hele fem bøker til henne, får de nok igjen om et par uker eller så kjenner jeg henne rett:p I tillegg har de huset fullt av bøker, noe som er veldig kjekt for en leseløve som meg:D Nesten som et helt eget bibliotek jo!:p
Siden jeg ikke visste helt hvor jeg skulle dra for å ta bilder spurte jeg Bamse om noen råd, jeg hadde lyst til å dra et sted jeg ikke har vært før. Han sendte meg til et vann et lite stykke unna, det var et veldig fint sted, trafikk hele veien rundt men jeg kjente likevel på at det var et godt sted å være. Solen skinte, det var ikke alt for mange mennesker der og endene kvakket og kvakket. Bamse fortalte heldigvis om endene så jeg stoppet på en butikk for å kjøpe litt mat, både til de og til meg. For de måtte jo få litt mat slik at jeg kunne ta litt bilder:p Det var lettere sagt enn gjort, de syns ikke jeg var spennende nok til å komme så nærme eller stå nok i ro til at jeg kunne ta bilder før de beveget på seg igjen. Og dermed ble det mye urolige bilder men noen blinkskudd fikk jeg:p



Maskros er jo min favorittblomst<3

Ellers har dagen faktisk vært ganske god! Hjelper jo alltid å få en klem og et smil fra Bamse og Karamell!<3 I dag har jeg også stekt hjemmelaget pizza i den nye komfyren for første gang og den ble megagod! Så jeg blir jo bare mer og mer fornøyd med den! Absolutt verdt investeringen!:D 
Nå sitter jeg i sofaen og ser på "Tid for Hjem", et av mine fav.program faktisk, kanskje fordi det er bergensere som er med? haha:p

Siden fredag har jeg vært ombord i en karusell, det var fordi jeg økte litt på medisinen min. Men det er ikke så greit å føle seg konstant svimmel, om jeg ligger, sitter eller står så har jeg vært like svimmel. Derfor bestemte Solstrålen at jeg kunne gå ned igjen, jeg trenger ikke svimmelheten i tillegg til alt annet. Det syns jeg var veldig greit! 

Ha en god kveld kjære deg!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar