lørdag 5. september 2015

Så trett, så trett

Jeg er så trett, så trett, har lyst til å sove til alle døgnets tider, er ombord i en karusell nesten uansett hva jeg gjør, har en kropp som skriker etter litt fred og ro. Jeg prøver så godt jeg kan å gi den det men det er vanskelig for jeg er så sliten at det er vanskelig å slappe av... Fryser og koker om hverandre, har ofte feberverk uten feberen og verker fra topp til tå. Er trettere om morgenen enn når jeg legger meg om kvelden fordi jeg ikke sover noe godt. Våkner ofte, drømmer merkelig og vondt, kaver rundt i sengen og reagerer på alle ukjente lyder ved å våkne. Gruer meg til å legge meg fordi jeg vet hvordan natten sannsynligvis blir og blir derfor sittende oppe så lenge jeg klarer, ikke så lurt men det bare blir sånn for mørket er for skummelt sånn det er nå. 
Den skrekkelige og forhatte utmattelsen har uten tvil inntatt meg veldig denne gangen! Jeg er så innmari lei!!!! Hvorfor kan jeg ikke komme meg videre?? Jeg har jo flyttet vekk fra det forhatte stedet nå, leiligheten er nesten helt ryddig, det viktigste er på plass og bare småting gjenstår. Når skal gevinsten av alt slitet komme til meg?? Jeg prøver å glede meg over den fine leiligheten jeg er så heldig å få leie, den vakre utsikten, vinduskarmene jeg kan sitte i (har ALLTID ønsket meg det!), den sentrale plassen og alt det andre positive men akkurat nå er det bare en dråpe i havet kjennes det ut som... Vel, heldigvis er jeg forberedt på at dette kan ta tid, det sa også Solstrålen at jeg måtte regne med. Jeg må smøre meg litt med tålmodighet rett og slett! 

Jaja, får satse på at morgendagen blir litt bedre! Jeg skal iallfall ikke gjøre så veldig mye, kanskje ta meg en pitteliten tur ut siden solen har meldt sin ankomst. Burde jo rydde litt også men jeg tror kanskje jeg lar det ligge, mulig jeg tar med meg noen kartonger ned i boden om jeg går ut da.

Nå skal jeg drikke litt brus og se om jeg finner noe å glo på, tvilsomt siden det er lørdag men det er jo lov å håpe:p Ellers kan jeg jo sette på en film, om jeg ser en jeg har sett mange ganger før blir jeg kanskje litt fortere trett? Heldigvis er klokken ikke mer enn litt over ti så jeg får satse på at trettheten kommer før det er veldig sent.

Ha en fantastisk kveld og 
en natt fylt med vakre drømmer<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar