søndag 20. september 2015

En lat søndag

Etter en elendig natt kommer en lat dag, ihvertfall når det er søndag!:p
Forkjølelsen har inntatt kroppen og jeg føler meg elendig, hodet er supertungt og halsen er bare en stor klump. I tillegg har ikke svimmelheten gått over, det er litt ekstra slitsomt. Får høre hva Solstrålen sier til det i morgen, jeg orker nemlig ikke å gå rundt og være konstant svimmel over lengre tid. Det er jo medisinen som er årsaken men det er jo grenser for lenge man orker å gå med bivirkninger likevel!

Ute er det pent vær, jeg hadde og har fortsatt veldig lyst til å ta med meg kameraet ut og ta litt bilder. Men jeg tror det er like greit å bare holde seg innendørs, er jo greit å ikke pushe kroppen for mye når den ikke er i form. I tillegg er det visst meldt pent vær i morgen også, så da kan jeg jo ta med meg kameraet når jeg skal til Solstrålen og Sangerinnen og ta litt bilder på turen.

Siden det ikke blir ferske bilder fra idag har jeg funnet noen fra i fjor høst:)

                                 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar