søndag 27. september 2015

Søndag 27.09

Ja, da er nok en søndag og uken på hell og i morgen er det nok en ny uke som står for døren. For å si det sånn så har jeg ikke gjort noe særlig fornuftig i dag. Jeg våknet av at det ringte på døren klokken ni, hvem i all verden gjør det en søndagsmorgen? Men den som ringte på fikk ingen respons, jeg åpner ikke døren så tidlig om jeg ikke vet at noen kommer. Ble dog litt nysgjerrig og kom frem til at det kanskje var en avis til salgs? hva ellers kan det være en søndag egentlig? Jaja, uansett så våknet jeg og fikk selvfølgelig ikke sove igjen... Var stuptrøtt og ville helst sove en time til, vekkerklokken skulle jo ikke ringe før klokken ti jo!

En time senere dro jeg meg selv opp og ut av sengen, endte opp i sofaen og orket ikke å gjøre så mye. Var fortsatt like trett etter en ganske håpløs natt med lite søvn og mye mareritt, veldig normalt egentlig.
På tven var det ingenting som fristet, så da ble det radioen istedet. Frokost ble fortært, havregryn og soyamelk, min standardfrokost:p

Det eneste fornuftige jeg har gjort hittil, uten om å spise da, er å vaske en maskin med klær, men jeg har ikke kommet så langt at den er hengt opp da... Vaskemaskinen laget en klikkelyd for litt siden så den er ferdig, det er bare jeg som er så lat at jeg ikke gidder å reise meg opp for å ordne det. Men det må gjøres da, noe av det som er rent skal nemlig brukes i morgen, om det blir tørt tidsnok da:p Egentlig bør jeg vaske en maskin til, men så er det det at i husreglene står det at vaskemaskiner IKKE skal brukes om søndagene, så jeg bør vel egentlig forholde meg til det selv om jeg tviler på at det er så mange andre som gjør det:p

I natt satser jeg på å få sove godt, da skal jeg nemlig ta sovemedisin, kan ikke ta det for ofte så da blir det gjerne kun to netter i uken. Er jo greit å ikke bli avhengig av det da! 
Heldigvis skal jeg til Solstrålen i morgen! Uken har vært fryktelig lang og jeg har ikke hatt det så veldig greit. Så jeg ser veldig frem til timen hos henne!


Nå skal jeg henge opp litt klær, finne noe fornuftig å spise og så skal jeg finne frem et pannebånd og strikke videre på det. Har veldig lyst til å strikke men orken er ikke helt der, så da begynner jeg med noe lite og enkelt. Og så satser jeg på at resten av orken dukker opp etterhvert slik at jeg kan strikke på andre og litt større prosjekt jeg har liggende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar