tirsdag 12. juli 2016

En sjelden stund

I går hadde jeg rett og slett en fantastisk dag, eller, rettere sagt en stund!
Jeg var hos Bamse og Karamell, det var også barnebarnet deres! Vi fant tonen veldig fort og begynte å leke sånn at de voksne kunne få jobbe litt i fred:p Det gikk i bygging av dukkehus, spionasje med "usynlighetskappe", som ikke gjorde oss usynlige men som fikk mamman til å le vanvittig:p hermegåsen, gjemming under et bord sånn at ingen fant oss, rydding av rotete kjøkkenskuffer (tydeligvis ikke bare jeg som syns det er mye gøyere å rydde hos andre enn hjemme hos meg selv, for det gikk unna når vi først startet! hahaha:p), skriving med usynlig penn og helt sikkert noe mer:p Når jeg gikk derfra var jeg utslitt og full av smerter i beina men likevel var det SÅÅ verdt den stunden jeg fikk med henne!

I dag er ikke dagen helt det samme, men jeg prøver å leve litt på gårsdagen og holde hodet såvidt over vannflaten sånn at jeg får puste. Har mye jeg burde gjøre men foreløpig har jeg ikke gjort annet enn å vaske en maskin med ull... Men det går greit, jeg er i rute, tror jeg da, så da går det nok i boks til slutt! Dessuten har jeg både helgen og timen hos Humlen på mandag og se frem til! 

Om en stund skal jeg møte fysioterapeuten min for første gang! Det blir spennende! Jeg håper virkelig at hun kan hjelpe meg!:D

Eeh, nå må jeg løpe sånn at jeg rekker bussen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar