tirsdag 5. juli 2016

I dag hadde jeg endelig time hos gode Humlen igjen, det var veldig godt! batteriene mine var innmarri tomme men nå har de heldigvis fått litt påfyll igjen! Nyheten var selvfølgelig noe av det første vi pratet om, hun ble veldig glad på mine vegne! Litt bilder fikk hun også se for jeg hadde med ipaden sånn at hun kunne det:p Jeg fikk til og med en kopp kakao for hun syns vi måtte feire litt!:p Hun fant også en pakke sjokoladekjeks som lå i hyllen men de glemte vi helt, så når jeg styrtet avgårde fikk jeg med meg en på veien:p

Vi pratet, vi pratet veldig mye, halvannen time bare fløy avgårde og plutselig var klokken blitt veldig mye, så mye at jeg som sagt bare måtte sprinte avgårde for å rekke neste avtale, den avtalen ble dessverre ikke så mye av, sånn går det med veldig rigide regler... Men men, vi prøver igjen om noen dager og satser på at det går da!

Resten av ukedagene denne uken skjer det mye, litt for mye men for å få ting til å gå opp må det bare bli sånn. Enden på alt dette blir sannsynligvis veldig verdt noen travle dager så jeg står han over!:D På torsdag skal jeg tilbake til Solstrålen, det gleder jeg meg også til! Hun vet jo allerede hva som har skjedd men hun må jo få se bilder hun også!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar