onsdag 27. juli 2016

Forandring i planer

I dag ble plutselig alle avtaler og planer fullstendig forandret. Egentlig skulle jeg til Humlen men hun måtte flytte timen min til i morgen, så da måtte jeg forandre morgendagens nøkkeloverlevering til i dag. Noe som heldigvis gikk fint, det igjen gjorde at jeg bare måtte kaste meg ut av sengen og styrte i klær og få i meg litt frokost sånn at jeg kom meg avgårde:p I tillegg skulle jeg egentlig få besøk i ettermiddag, siden Humlen avlyste passet det jo enda bedre med at de skulle komme, for da ville jeg nemlig være tidligere hjemme. Meeeen, de avlyste sånn rett før de egentlig skulle komme, det var kjipt gjort syns jeg. De hadde jo ikke trengt å sette seg ned, det var jo bare snakk om å si hei og hå, de kunne jo bare ha kommet innom og sett leiligheten og sånn at jeg kunne ha fått kost og klemt litt på barna...<3 ti minutter fra eller til har vel ikke så innmari mye å si!?:-/

Jaja, siden humøret mitt er litt på bånn pga sterke smerter i beina og fordi jeg er helt ferdig med gamleleiligheten - godkjent og godkjent og godkjent på alle mulige måter av huseier, må det feires med litt pizza! Så nå sitter jeg og venter på pizza fra peppes, kunne ha hentet den selv men det regner sånn ute så da tok jeg hjemlevering, hihi:p (får jo igjen hele depositumet så da får det gå for denne gangen:p)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar