onsdag 13. juli 2016

Verden raste sammen

Et uheldig møte med en megaskarp kniv = et sviende kutt og en verden som raser sammen...
sånn går det når man skal finne ting i kartonger og møter på en kniv som ikke lå helt beskyttet som den burde ha gjort... Egentlig burde jo ikke verden rase sammen for det var jo ikke sååå vondt, ikke så dypt heller for det stoppet å blø fort, men akkurat det kuttet var det som skulle til for begeret til å renne over, elven til å flyte over sine bredder og Live drukner og synker rett til bunns av tankeelven... jeg er så sliten og føler at jeg har alt for mye som må gjøres rimelig fort! Jeg vet ikke om jeg kommer i mål heller, jeg klarer ikke å se om det går eller ikke rett og slett! Det er alt for mye av alt og ingenting! 

Har en følelse av å være innesperret, kanskje ikke så rart med alt rotet rundt meg da! ikke noe jeg kan rydde i akkurat nå, det må bare være sånn det er for det er rotete av en grunn og den grunnen heter flytting! 

Jeg klarer nesten ikke å samle meg i dag, jeg tyter ut til alle kanter... Humlen sa forrige uke at jeg måtte huske og puste, jeg gjør det men jeg merker at jeg har veldig lett for å puste på feil måte... I morgen er det heldigvis yoga igjen men jeg vet ikke om jeg har tid til å gå! Det kommer rett og slett an på hvor flink jeg er til å jobbe på formiddagen! klarer jeg å gjøre mye vil det gå greit å dra dit, hvis ikke bør jeg nok vurdere å stå over denne uken, noe jeg på ingen som helst måte har lyst til!

Har som sagt mye jeg burde gjøre, men hva gjør jeg istedenfor? jo, jeg sitter i sofaen med min trofaste bamse i armkroken og tven på... skal ut en tur etterpå og levere noe, burde klare å gjøre noe mer før jeg går men jeg vet ikke om det skjer selv om det burde skje...

Men jeg kommer i mål! det vil gå bra til slutt! (jeg prøver iherdig å holde motet oppe og tro på akkurat de to setningene!) Knekke helt sammen kan jeg gjøre i helgen, da er jeg i mål med det verste og på mandag kan Humlen hjelpe og lappe meg sammen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar