lørdag 16. juli 2016

I mål!

Nå har jeg knekt sammen, blitt smadret til 1000vis av biter, utslitt til langt inn i margen, feberfølelse fra hodet og ut i tærne og full av smerter og blåveiser.... men jeg er i MÅL!!!!! 
At den siste perioden har vært megaslitsom er ikke til å legge under en stol, for den har vært mer enn megaslitsomt rett og slett! Men samtidig er det som Humlen sa sist jeg var hos henne, en veldig kjekk prosess å gå igjennom! Er jo en liten reise hvor man er på vei til noe man tenker blir bedre for seg selv, og det er jo nettopp det flytting er! Iallfall i de aller fleste tilfeller da!

Jeg lovet både Humlen og Solstrålen å ta det rolig, lettere sagt enn gjort må jeg nesten innrømme! Har gjort alt for mye det siste halvannet døgnet men jo mer jeg gjør, jo fortere kommer jeg jo helt i mål da... men så er det jo noe med å ta vare på seg selv, noe jeg ikke er så veldig flink til... Og så er det så mye nytt jeg må vende meg til, nye lyder, nye rutiner, nye bussruter, nye, eeh ja, mye nytt! Men nå skal jeg ta det litt roligere, jeg lover! litt og litt og ikke mye om gangen! eller, om kroppen sier det er greit går det jo fint men nå skal jeg lytte litt mer! Det viktigste er kommet opp - nemlig bøkene mine! resten tar jeg litt etter litt:p
Får prøve å ta det litt roligere i morgen da, kanskje jeg rett og slett skal gå meg en tur? Må iallfall ut en liten tur for postkassen min må henges opp!:p 

Akkurat nå regner det, masse, vinduene er dekket av vann som trommer på det og tærne danser i vinden men det gjør ingenting! For nå kan jeg nemlig høre regnet og bare regnet! Hmm, frister litt å gå ut uten regntøy og bare bli skikkelig regnvåt! Det er jo sommer, så egentlig burde det gå greit, men det er litt for kaldt ute, tror jeg iallfall...:p

Eeh, regnet har roet seg kraftig mens jeg har sittet her og lurt på hva jeg skal skrive og sett etter et bilde jeg kan poste. 

Jeg hører sengen rope på meg nå, kanskje jeg rett og slett skal være flink og høre på den denne gangen? som regel blir den jo ignorert maaange ganger før jeg endelig krabber opp i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar