fredag 8. juli 2016

Vær og drukninger

Jeg kunne ønske at været hadde vært litt bedre! Det er jo tross alt sommer! Kjenner at kroppen min hadde hatt veldig godt av litt mer varme enn det som er ute nå! Tror jeg kunne ha blitt ladet litt i solen! Heldigvis har jeg vært på to av de beste ladestasjonene mine denne uken, nemlig Humlen og Solstrålen, + yogaen i går, og det har hjulpet veldig! Men tror jeg må regne med denne slitenheten i et par uker til, iallfall de to neste, kanskje litt lengre også, men om akkurat en uke fra nå er det verste overstått og det er godt! Da kan jeg lande og forhåpentligvis puste litt lettet ut! Uansett så er det jo veldig mye som har skjedd i det siste så det at jeg er sliten er jo ikke rart! Det har vært og er fryktelig mange drukninger i tankeelven, redningsvesten hjelper litt men i det siste har jeg bare sklidd ut av den og havnet på bunnen med et brak... I tillegg til alt som har vært kommer jo smertene i beina på toppen, noe som absolutt ikke gjør ting lettere! 

Nå går det i fredagskrim på tv, rettere sagt Mord og Mysterier, kjekt med nye usette episoder! Men jeg kjenner at jeg kanskje bør vurdere å finne sengen før episoden er over, for jeg er veldig trett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar