torsdag 7. juli 2016

To timer igjen...

I dag var jeg hos min gode Solstråle og det var som vanlig veldig godt! Vi pratet mye, eller, hun pratet mest da, men det var godt okke som! Det som ikke er fullt så gøyt er at det kun gjenstår to timer hos henne før hun slutter... jeg tror det blir veldig (fryktelig) vanskelig men samtidig så er det greit, iallfall sånn innerst, innerst inne! Og jeg er jo forberedt på det nå når jeg har fått vite det! Den første uken var den verste, nå er jeg kommet litt over det verste sjokket, eller, det var kanskje ikke et sjokk. Jeg har nemlig tenkt at noe sånt kom til å skje en stund, så magefølelsen min stemte på dette, men likevel. 

At jeg er lei meg er helt greit! Det er forståelig også! Solstrålen har jo vært der for meg i en veldig vanskelig og tøff periode av livet mitt og ikke minst så har hun jo vært der en god stund nå! Det er jo over to år siden jeg startet hos henne og frem til jeg startet hos Humlen i slutten av mars har jeg jo faktisk vært hos henne så godt som ukentlig! Det blir rart å ikke skulle til henne mer, det gjør det, så absolutt! Men samtidig har jeg mye å se tilbake på, jeg har mange gode minner fra timene våre og hun har lært meg ekstremt mye! Heldigvis forsvinner hun ikke på dagen! Det er godt! Dette har nemlig vekket fryktelig mye i meg med tanke på Fru Klem som bare forsvant uten at jeg fikk sagt skikkelig farvel til henne. Desto viktigere er det å få dette avsluttet skikkelig, sa Humlen, noe vi jo har vært i gang med en stund allerede egentlig. Ikke er det sånn heller at hun flytter til andre siden av jordkloden heller, vi bor i samme by så vi kommer helt sikkert til å treffe på hverandre igjen! Kanskje hun en dag står foran meg i kassakøen eller så er vi plutselig på tur på samme sted til samme tid!
Og hadde det ikke vært for Solstrålen hadde jo ikke Humlen dukket opp på min vei!

Men samtidig så er det jo dette som har vært målet, som sagt, at det går lengre og lengre tid mellom hver time siden jeg har begynt hos Humlen og nå blir det jo en naturlig avslutning i og med at hun slutter på legekontoret. Heldigvis er det en god stund til! Først skal hun ha en velfortjent sommerferie og jeg håper solen skinner der hun skal, her i byen er det nemlig nesten bare grå himmel og kaldt, vått vær om dagene...

Og Humlen skal ikke slutte! Hun sa på tirsdag at hun har tenkt å bite seg fast der hun er ganske lenge! Hun og jeg har en langvarig behandlingsavtale som strekker seg så lenge som jeg føler at jeg trenger det, ikke har hun tenkt å sparke meg ut heller, hehe:p Videre tenker hun også at vi kommer til å bruke lang tid og det tror jeg også at vi kommer til å bruke! Dette er jo ikke akkurat fikset i en håndvending.




***********

Ellers kjenner jeg at dette går mot en rolig helg! Jeg er megasliten etter noen litt for heavye aktive dager. Gårsdagen resulterte i megasmerter i beina i natt og i dag, jeg var på beina stort sett hele dagen, hadde ikke så veldig mange pauser. Men det positive midt oppi alle smertene er at jeg fikk gjort mye og det er bra for det gjør ting innen mitt veldig store prosjekt betraktelig lettere den neste uken!

Nå skal jeg spise litt kvelds før jeg kryper under dynen★

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar