torsdag 21. juli 2016

I dag skulle jeg egentlig på yoga men den ble dessverre avlyst nok engang, fryktelig kjedelig men årsaken var veldig forståelig!

Jeg var klar for jeg hadde tatt på meg treningstightsen, den viste seg å være forferdelig varm å gå med når det er lummert ute! Når jeg oppdaget at yogaen var avlyst var jeg allerede kommet til byen, hadde en ting jeg måtte hente i gamleleiligheten men når det var gjort hadde jeg plutselig ikke noe å gjøre likevel... Det ble litt sulling og så endte jeg opp på 7eleven og kjøpte meg en panini for jeg var sulten, de har veldig gode paninier!:p

Nå må jeg løpe, må rydde litt for jeg skal få besøk av huseieren, problemer med kjøkkenvasken og masse vann... hehe, veldig gøyt! men evig takknemlig for at jeg leier hos skikkelige folk!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar