søndag 10. juli 2016

Er litt stille fra meg i disse dager, det er så mye å gjøre, så mye som må ordnes og gjøres i stand... jeg er (vanvittig) sliten, jeg er lei, jeg har smerter både i beina og resten av kroppen og jeg har et fullt hode, stappa fullt av flashbacks og minner... 

Denne uken som står for døren blir fryktelig spennende! Men jeg kjenner også at jeg gleder meg vanvittig til helgen igjen! Før fredag har jeg kun en avtale, det er med min nye fysioterapeut, har aldri truffet henne så det blir spennende! Håper hun kan litt om sykdommen min! Trening er jo en viktig del av behandlingen da det ikke finnes så veldig mye annet å gjøre! jeg har jo trent ukentlig, med noen få, få unntak, siden jeg sluttet hos Sangerinnen for et halvt år siden, så jeg håper de har det samme apparatet som hun hadde sånn at jeg kan se om jeg fremdeles kan løfte 120kilo med beina😜

Nå går det i Greys Anatomy og litt smårydding, samt litt yoga for å få skulderbladet til å slippe, det gjør litt vondt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar