tirsdag 24. mai 2016

Akkurat nå!

Akkurat nå i en kortvarig stund er livet herlig! Jeg sitter ved Humlens hemmelige sted og nyter solen. Den varmer meg delvis da jeg sitter i litt le av trærne, vinder treffer meg svalende. Fuglene kvitrer og synger så vakkert! Jeg velger å tro at de synger en sang for meg🙊 sommerfuglene dukker opp, en stilte som modell så jeg fikk tatt noen fine bilder, jeg kan poste et bilde av den senere. Noen bladlus har funnet veien til buksen min, en superliten edderkopp lager nytt spindelvev mens den danser i luften. Noen fugler flyr lekende over vannflaten på elven mens fiskene hopper og spretter. Fossene bruser og vannet bølger seg nedover elven, om en stund flyter det ut i det store havet. Maurene kryper flittig omkring på bakken på vei etter mat, kanskje finner de noen smuler fra rundstykket mitt. En humle kommer susende forbi meg, kanskje det er Humlen som kommer innom og sier at jeg bør legge vekk mobilen?🙊

Jeg har iallfall funnet roen og freden for en liten stund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar