tirsdag 24. mai 2016

Det var så innmari deilig å være ute i skogen i dag! Jeg var til og med bittelitt fristet til å bade, iallfall vasse, men jeg gjorde det ikke likevel, kanskje neste gang?:p

Planen var egentlig å sitte der og strikke men det ble det ikke noe av. Jeg hadde strikketøyet med meg men problemet er bare at skjørtet er alt for lite til meg... jeg prøvde det nemlig i går kveld når jeg skulle strikke det over på en større rundpinne. Såååå, nå vurderer jeg veldig, veldig sterkt å ta det opp og begynne på nytt! bare at isåfall skal jeg strikke det nedenifra og opp sånn som det står i oppskriften.


Når jeg skulle ta bussen hjemover fikk jeg lyst på is! Heldigvis dukket den lysten opp i det bussen begynte å kjøre, for da kunne jeg nemlig hoppe av bussen på neste stopp og gå på Meny og handle:p Når jeg stod og spiste isen fikk jeg plutselig ikke lyst til å dra hjem med det første likevel... beina verket men jeg bare overså de fullstendig og bestemte meg for å være ute lengre. Derfor tok jeg bussen motsatt vei av det jeg egentlig skulle og satte meg på en benk, beina gav klar beskjed om at de ikke ville gå mer så jeg ble bare sittende der til neste buss i riktig retning kom:p

Tilbake i sentrum gikk jeg på burger king og kjøpte take-away, haha! Måtte ha noe mat og visste at det ikke ville være mye som fristet hjemme, og så er det jo lov å skeie ut en gang i blant!:p

Vel hjemme spiste jeg og studerte bildene jeg tok og jeg tror kanskje muligens ikke det var noen sommerfugl som satt på løvetannen likevel? men kule bilder ble det okke som da:p


Sukk! Jeg sitter og leter etter leiligheter og jeg har faktisk funnet en veldig fin en! Problemet er bare bussavgangene, de er veldig sjeldne... selv om det bare tar tre minutter med buss ned til et sted hvor det går busser oftere tar det nesten en halvtime og gå dit, og det er for de med friske bein, altså dessverre ikke meg... en annen ulempe er at ingenting er inkludert i husleien og da blir de 8000kr fort iallfall 1500kr dyrere når strøm, nett og tv plusses på og dermed blir det for dyrt for meg, jeg må jo ha penger å leve for også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar