lørdag 21. mai 2016

Bøker, piggballer og sparkesykler

Siden det ikke har gått så veldig bra med mindfulness-appen fant Humlen og jeg ut at bøker kanskje kan være min måte å få tak i det på. Bøker er jo kilden til veldig mye kunnskap og jeg elsker jo å lese interessante og spennende ting, iallfall så lenge leselysten er tilstede! 
Hun kom med noen anbefalinger og nå har jeg kjøpt to bøker, den ene er kanskje litt mer en fagbok men det står at den er for alle da. Og dessuten sa Norli-damen at de selger veldig mye av den boken, forfatteren hadde til og med vært innom akkurat den butikken på onsdag, hehe:p

Den andre boken ble kjøpt i dag, den hadde ikke Norli så den måtte jeg søke litt etter på nettet. Den har også en CD med meditasjonsveiledning på, så det gleder jeg meg litt til å prøve. Forhåpentligvis vil det være bedre å høre på enn appen. Uansett hvordan det går med den skal jeg ikke gi opp å prøve ut mindfulness! Jeg klarte jo å bli kvitt litt av smertene i beina natt til onsdag ved å bare gjengi noe av det Humlen sa når vi testet det ut. Og siden det gikk skal jeg fortsette med å prøve det på den måten!


Jeg fikk også låne en piggball av henne, jeg hadde nemlig fryktelig vondt i beina og satt med tærne krøllet sammen og det la hun merke til. Vet ikke hvor mye ballen hjelper på smertene men det er iallfall veldig deilig å rulle den frem og tilbake under beina. Den funker også på armene mine, de er ofte slitne av all skrivingen og strikkingen jeg driver med, hehe:p Så jeg tror rett og slett jeg må prøve å få tak i en sånn selv!


Attpåtil kjøpte jeg meg en sparkesykkel i går! Har ikke prøvd den ute, bare inne i stuen, haha! Den er veldig fin og fargen er mintgrønn!:p Men jeg håper den kan hjelpe meg litt når jeg er ute og må gå lange strekninger på asfalten! Så lenge jeg bor her jeg bor nå er det ikke så lett å bruke sykkelen, ikke kan den stå trygt parkert ute og ikke har jeg bod i 1.etasje så da må den bæres opp opp til boden. Og i tillegg er den punktert, det er egentlig ikke noe problem, jeg har lappet litt slanger når jeg var liten, men mutterne på sykkelen er skrudd igjen med maskinkraft så jeg får de rett og slett ikke av på egenhånd!


Jaja, nå skal jeg se videre på Harry Potter som går på TV-Norge og strikke litt tror jeg:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar