onsdag 25. mai 2016

Litt for lang dag

Uff, dette har vært en alt for lang dag rett og slett!
Jeg endte opp med å gjøre for mye, først var jeg hos de unge på aldershjemmet, der skjedde det jo ingenting og det var ikke så veldig bruk for meg. Jeg fikk i midlertidig beskjed om å gå hjem og gjøre leksene mine, ble tatt for å være en skoleelev, hahahahahahaha!:p

Etter at jeg hadde vært der hadde jeg absolutt ikke noe som helst lyst til å dra hjem! Sjøen fristet veldig så jeg hoppet på bussen og dro avsted, jeg møtte en av byens hyggeligste sjåfører og ble stående og prate med han hele turen! han har vært sjåfør i mange år og kjører på ruten som tar meg til Solstrålen og Humlen så vi kjenner hverandre etterhvert, har også bodd langs den ruten for en god del år siden og da kjørte han også der. 
Vel fremme orket jeg ikke å gjøre så veldig mye, jeg var ikke kledd for tur i skogen så jeg fant meg et bord på bryggen istedenfor hvor jeg satt og nøt solen. Småfuglene fikk litt smuler fra solskinnsbollen jeg hadde med meg, det var de veldig fornøyde med!

Kvelden skulle være så rolig som overhodet mulig men slik ble det ikke. Jeg fikk plutselig et besøk som endte med en tur ut for å være veiviser for en som trengte å komme seg til et sted i nærheten. Så ble hun med meg hjem og fikk litt kaffe, vi var også oppe på takterrassen for å se på utsikten, på vei ned igjen endte vi opp med å bli stående i gangen og prate leeeenge. Så klokken var plutselig kvart over ni når jeg landet i sofaen igjen, jeg lærte iallfall at å stå i ro og prate så lenge er ikke lurt når man tidligere på dagen hadde stått på bussen i ganske lang tid men det får bare være... det var uansett veldig koselig!:D

I morgen er planen og bake boller og besøke Bamse og Karamell, hvilken rekkefølge det blir i vet jeg ikke helt ennå. Det kommer an på når jeg våkner rett og slett, er det tidlig nok står jeg opp og gjør det først, hvis ikke får de klare seg uten boller denne gangen og heller få det en annen gang:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar