tirsdag 24. mai 2016

Nye farger?

Nye farger! - ja? nei? tja? forslag? :) er litt lei rosa nemlig selv om jeg egentlig er veldig glad i den fargen. Dessuten hadde bloggen 1års dag for tre uker siden sånn ca. og det må jo feires med nye farger, tror jeg da:p

Live vil ikke finne sengen så da bryter hun Solstrålens søvnhygieniske regler for å hale ut tiden... moahaha:p


En dag i desember var jeg ute på tur med de unge damene på aldershjemmet, da kom vi over disse skoene her og jeg bare måtte ta et bilde:p



Kommer ikke på noe mer å skrive akkurat nå, muligens jeg bør gå og legge meg da? tja, vet ikke helt om jeg har så lyst til det... Skal til de "unge" i morgen men vet du hva? jeg har heller mye, mye, mye mer lyst til å ta med meg kameraet og piknikteppet mitt og dra til Humlens hemmelige sted akkurat sånn som i dag... det var så innmari deilig å bare sitte der og nyte naturen! hmm, kan klare begge deler men da blir det en ekstremt lang dag, i tillegg må jeg trylle frem noe bakst til en konfirmasjon og det kan jeg ikke utsette så veldig mye lengre da det skal spises på lørdag allerede:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar