tirsdag 31. mai 2016

Takk for nå kjære Mai

Hmm, da er vårens siste måned snart over, under 20minutter igjen til årets første sommermåned åpner døren sin.

Mai har hatt mange berg- og dalbaner i seg men jeg har fått litt mer verktøy sånn at jeg er litt mer rustet for de turene. Redningsvesten Humlen kastet ut til meg for fire uker siden har også vært til god hjelp mot drukningen. Den hemmelige plassen har også vært til stor hjelp for meg, både mentalt når jeg har slitt hjemme og andre steder men også ved å være der og ta til meg alt sammen - klare å være skikkelig tilstede i nuet. Det er garantert en plass jeg kommer til å tilbringe mye tid ved altså! Jeg har også tatt den mest utfordrende utfordringen Humlen har kommet med hittil, iallfall i mine øye, så nå kan jeg krysse av det også! 

Måneden har også vært varm, jeg har hatt årets første vassing i knappe 8,5gr - en fordel ved å ikke alltid kjenne beina så veldig godt, haha!:p Leselysten har kommet tilbake, måtte det bare vare! og jeg har fått lest masse bøker, iallfall fire stykker + at jeg holder på med flere som ikke er ferdigleste. Strikkingen har det dog vært lite av, skjørtet som nesten var ferdig er for lite og skal bli dratt opp igjen og strikket slik oppskriften sier at det skal strikkes, hehe:p

Jeg har bare hatt en eneste time hos Solstrålen denne måneden, det har vært litt (veldig) rart egentlig. Men heldigvis skal jeg til henne på torsdag, det gleder jeg meg til for jeg har mye å fortelle henne, spørs om 40minutter er nok, hahaha:p 

Men nå må jeg legge meg, jeg har hatt lyst til å sove siden klokken fire i ettermiddag så det er på tide å la søvnen ta over rett og slett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar