onsdag 18. mai 2016

Onsdag 18.mai

I dag kom jeg meg endelig til Bamse og Karamell men de hadde det så hinsides travelt at de knapt hadde tid å si hei til meg. Det regnet jeg egentlig med etter to helligdager og dermed tre dagers arbeid som må gjøre på én dag! Men jeg bare måtte ta turen og i det minste si hei til dem, Bamse sa at jeg må komme tilbake igjen en annen dag sånn at de har litt tid å prate med meg, så jeg satser på en lunsjprat med de en dag neste uke:D kanskje jeg rett og slett må bake noen boller til de?:p

Etter turen dit dro jeg til butikken, handlet litt og dro hjem, beina verket og verker fortsatt verre enn verst pga gårsdagen og det sliter meg veldig ut. Resultatet ble nesten to timer med søvn, beina var så kalde og vonde at kroppen bare koblet ut... jeg skulle så innmari gjerne ha hatt noen smertestillende når jeg har det som verst på sånne dager men dessverre er det ingenting som funker på meg... Det er så vanskelig å finne en balanse som gjør at smertene ikke blir verre, ikke kan jeg være for inaktiv og ikke kan jeg være for aktiv. Men noen dager er det jeg gjorde dagen i forveien akkurat greit nok mens andre dager kan akkurat det samme føre til mer smerter...


Kveldens solnedgang gjør himmelen helt fantastisk vakker og magisk, dessverre er det noen irriterende blokker som sperrer for deler av utsikten, skulle gjerne ha bodd på toppen av den høyeste:p Men nå skal jeg spise litt sen kvelds og etterhvert finne sengen og håpe at natten blir bedre enn natt til i dag.


I morgen skal solen skinne og det er veldig bra! Turen går til Humlen og i sekken skal jeg ha kameraet, en bok og kanskje litt brød til svanene:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar