lørdag 7. mai 2016

Årets første vassing!

For en dag dette har vært altså!
For såvidt en god men også en nesten så godt som energiløs dag pga smerter i beina. Jeg har tilbragt ettermiddagen med familien og da må man rett og slett være tilstede. Det er noe som krever fryktelig mye energi, spesielt når det så godt som er tomt i den tanken. Heldigvis har jeg klart det, iallfall noen lunde og godt nok til at ingen la merke til noe. Fikk også litt hjelp av humlene som summet og fløy rundt meg, hver gang jeg så/hørte en spurte jeg meg selv hvor jeg var hen, og om jeg ikke var tilstede så kom jeg meg fort på plass igjen.

Vasset i sjøen har jeg også gjort, tror det aldri har skjedd så tidlig før altså! Bare knappe 8gr var det... 



Jeg hadde heldigvis med meg kameraet mitt, det er jeg veldig glad for nå! Fikk tatt masse bilder men fordi de fleste inneholder personer og veldig gjenkjennelige plasser (iallfall for de som er kjent i området) er det ikke så mange jeg kan legge ut. Men disse kan jeg derimot vise:)

Egentlig ville de ha meg på overnatting men jeg klarte å sno meg unna, jeg hadde ikke klart det sånn ting er nå. Det hadde bare gjort vondt verre, selv om det sikkert hadde vært koselig.

Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg legger meg, hadde jo vært greit at solen og sjøluften gjør sånn at jeg får sove godt i natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar