torsdag 26. mai 2016

I dag fikk jeg endelig noen etterlengtede klemmer fra de beste Bamse og Karamell som finnes! I tillegg hadde de det ikke så veldig travelt så jeg ble værende der i over to timer og det var innmari godt!:D 


Egentlig skulle jeg få Bamse til å trykke på "send" og sende oppsigelsen av leiligheten på mail for meg men når han leste det jeg hadde skrevet var det ikke bra nok. Jeg måtte være mer presis på både det ene og det andre og henvise til forskjellige punkter i leiekontrakten og slikt. Så det endte opp med at han kladdet en oppsigelse til meg sånn at jeg kunne finne leiekontrakten og fylle ut det han mente jeg måtte ha med. Nå er det gjort men jeg kommer selvfølgelig ikke inn på mailen min akkurat nå. Men jeg regner med at innen jeg sitter hos Humlen i morgen er den blitt sendt!

I sted bakte en haug med skillingsboller, litt sent å styre med det egentlig for de må jo bli kalde før de kan fryses. Tror jeg må spise en, må jo sjekke at de er gode, haha!:p er til en konfirmasjon jeg skal i i helgen:p Men nå, som det har gått tre kvarter siden jeg begynte å skrive her, er de helt sikkert blitt kalde nok til å fryses ned!:p

De neste dagene, eller, faktisk hele uken, blir travel. Det skjer noe så og si hver eneste dag fra og med i morgen, mandag er den eneste fridagen jeg har før neste fredag igjen. Heldigvis er det meste bra da, blant annet har jeg time hos Humlen, time hos Solstrålen og time på ortopedisk verksted, spesielt ser jeg frem til konfirmasjonen, eneste minuset der er bunadsko og beina mine men jeg får bare gå uten når vi er inne om det blir for ille:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar