mandag 16. mai 2016

i morgen drar jeg til skogs

Er du klar for morgendagen? jeg skal rømme byen rett og slett og gjøre noe helt annet enn de fleste andre. 
Det er jeg, eller, nesten iallfall da, var i boden isted og rotet frem piknikteppet. Studerte det litt når jeg kom inn i leiligheten igjen og resultatet var at jeg slengte det i vaskemaskinen. Forhåpentligvis tørker det til i morgen! her kommer fordelen med ettermiddagssolen skinnende (stekende) inn i leiligheten:p

Hva jeg skal gå med har jeg ikke helt klart å bestemme meg for, været er meldt litt så som så, 12gr på det meste... Skallbuksen blir iallfall med i sekken, og på meg ender jeg nok opp med å ha en av mariusgensrene på meg. Burde vel egentlig gå i den orginale pga fargene men så har jeg lyst til å bruke den nyeste også, valgets kval:p Min veldig fine 17.mai-sløyfe skal iallfall helt sikkert være på! Det er en sløyfe med selveste Bryggen på, husker ikke hvor lenge jeg har hatt den men det begynner å bli noen år nå.

Nå skal jeg rett og slett skynde meg å strikke en hals i rester av garnet som mariusen min er i, har bare ett skjerf som matcher fargene men det er et stort og veldig varmt skjerf og forhåpentligvis dermed alt for varmt å gå med i mai måned.

Var nettopp ute på badet for å ta ut piknikteppet fra vaskemaskinen men det var bokstavlig talt klissvått... så det havnet fort inn i maskinen igjen og nå blir det sentrifugert i håp om at det blir litt mindre vått...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar