tirsdag 17. mai 2016

En god dag!

Jeg har hatt tidenes beste 17.mai altså! så en stor takk går til Humlen for tipset og ideen!:D
Dagen startet så som så, jeg hadde tatt sovemedisin for å få en grei natt, noe jeg fikk. Meeen så måtte tvilen selvfølgelig komme når jeg satt og spiste frokost, sofaen fristet mer enn å gå ut... Heldigvis vant naturen over sofaen, denne gangen!
For å dra til skogen på sånn dag er jo fantastisk, jeg hadde hele området for meg selv, de eneste jeg møtte på var noen svarttroster, to humler, et par edderkopper, noen grønne små lus som likte sekken min og noen innpåslitne små flygende vesen som jeg ikke helt vet hva er:p og så hørte jeg ekstremt masse andre fugler og så noen fisker hoppe i elven.

Sekken var fullpakket, den inneholdt alt jeg muligens ville få bruk for men jeg brukte egentlig bare kameraet og flagget:p Planen var jo å sitte ved elven og strikke men det var rett og slett alt for kaldt til det, jeg hadde mer enn nok med klær men hendene mine bestemte seg for å miste all varme allerede i morges... Men strikking eller ei så var det innmari deilig å være i skogen mens alle andre kavde rundt! Til slutt ble det alt for kaldt, det blåste opp og jeg hadde lyst på is, for hva er 17.mai uten is? haha!:p Så for å få tiden til å gå til neste buss skulle kjøre pakket jeg sammen og tok beina fatt, gikk en lang tur gjennom skogen. Målet før busstoppet var en bensinstasjon og selvfølgelig ble det lakris-is, haha:p

Så bar det hjemover, bussen var heldigvis ikke stappfull og jeg stilte meg opp litt strategisk til når den kom for å få en sitteplass før det ble alt for fullt. Når jeg kom hjem spiste jeg litt middag før jeg sank sammen i sofaen under teppet og sovnet, heldigvis sov jeg ikke alt for lenge da:p 
Skrittelleren på mobilen viser per nå 12415skritt og jeg har dermed slått rekorden fra i februar med tre skritt:p Og jeg har gått nesten 9km, det kjennes for å si det sånn men det får heller bare være for i dag:p

Nå er det sofa og tv inntil jeg legger meg:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar