mandag 9. mai 2016

På bryggen

Solen steker i dag, det er deilig med sånt vær! men for en som ikke tåler sol, sånn som meg, er det ikke bare bare...🙈

Men men, jeg har funnet en plass i solen, en kjølig plass til og med. I ryggen har jeg iskalde og kjølende steiner og føttene kan få litt sol på seg, om de vil. Under meg duver bølgene mot land av båtene som kommer forbi. Utrolig nok er det veldig mange ute, sikkert noen som har tatt en lang lunsj. I sekken har jeg et helt brød, planen var nemlig å mate svanene men jeg har ikke sett snurten av de. Jaja, får satse på at jeg møter på dem når jeg skal til Humlen i morgen😁

Nå skal jeg lese litt i boken jeg har med meg. Det er en veldig fin bok, iallfall hittil. Den heter "Barna fra toget" og er skrevet av Christina Baker Kline.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar