fredag 27. mai 2016

Oppsigelse og pizza

Nå har jeg sagt opp leiligheten!:D
Det blir nok en litt nervepirrende periode fremover men det vil ende bra til slutt!

I dag har jeg vært hos gode Humlen og det var en veldig, veldig bra stund! Humlen fikk prøve sparkesykkelen min for jeg hadde den med meg, hehe:p Hittil har det funket veldig greit, jeg var litt bekymret for at det ikke skulle være så populært hos beina å bruke den. Men det ser faktisk ut som om de godtar det og det er jo veldig greit, det letter hverdagen min veldig, iallfall når det innebærer mye gåing på asfalten. Men alt dette kan jeg skrive mer om i morgen eller på søndag. Jeg sitter nemlig i stuen til foreldrene mine, vi skal i konfirmasjon i morgen og siden bunaden min er her så var det det enkleste, for da slapp jeg å dra den med meg hjem for å så dra mer eller mindre tilbake i morgen.

Ute er det stekende sol, huset har ettermiddagssolen på terrassen så jeg har rømt inn, jeg orker ikke å være ute mer. 

Men nå skal det lages litt middag så jeg må nesten tusle til kjøkkenet og bake litt pizza:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar