fredag 31. juli 2015

En dråpe i havet

Ååh, det var så deilig å være hos frisøren min i dag! Det var noe jeg virkelig trengte! Å få en skikkelig hårvask, bli dullet med, stusset tuppene og få litt friskere hår! 

Det var ikke så veldig fristende å stå opp og komme meg avgårde, det satt langt inne men jeg klarte det likevel! I tillegg så dro jeg på besøk til søsteren min når jeg var ferdig. Akkurat det var litt slitsomt, jeg hadde egentlig gjort nok ved å ha time hos frisøren min men jeg trosset kroppens signaler og den berømmelige angstklumpen i halsen og dro. Det er jeg glad for! Nå er jeg utslitt, tårene triller i tide og utide, kroppen verker og hodet henger knapt på... Kommer sikkert til å bli litt straffet for det i morgen men det får heller være..

Men jeg kan klappe meg selv på skulderen for vel gjennomført plan. Jeg kan også si til Solstrålen at jeg har gjort noe kun for meg selv, noe jeg har lovet og prøve litt oftere men som jeg hittil i sommer ikke har vært så flink til. Men èn ting er bedre enn ingenting!:D

Jeg kjenner at dette egentlig bare var en dråpe i havet, for ting er fortsatt mørkt og trist... Egentlig hjalp det bare der og da men jeg håper likevel at dråpen kan bli litt større enn det den føles ut som nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar