lørdag 18. juli 2015

I dag møtte jeg en engel fra fortiden!

I dag var jeg så innmari heldig å møte en veldig, veldig god dame fra tiden på ungdomsskolen! Det var Fru Blid, min tidligere rådgiver og en av mine gode hjelpere. Vi treffes nå og da og det er alltid like koselig å få en klem og et smil fra henne, hun betyr like mye for meg nå som hun gjorde den gangen for 11-12år siden! Både den gangen og nå så kan hun lese meg nesten som en åpen bok, det er litt godt at det finnes sånne gode mennesker som har den evnen! Fru Blid lurte selvfølgelig på hvordan det gikk med meg, jobb osv., jeg fortalte at jeg har fått diagnosen PTSD, da sa hun at da er det ikke alltid så lett og klare forskjellige ting, noe hun har veldig rett i, det overrasket henne ikke så veldig at jeg har fått den diagnosen men hun var veldig glad for at jeg får god hjelp fra Solstrålen!
Vi er venner på facebook så hun hadde fått med seg det uheldige møtet mitt med sjøen på torsdag, jeg ble litt glad for at hun sa det, for det betyr jo at hun fremdeles følger litt med <3

Resten av dagen gikk til shopping, trengte å fornye garderoben min så det ble svidd av litt penger, hehe:p Er ikke så veldig flink til å bruke penger på meg selv, så det er sjelden jeg trekker kortet så mange ganger som jeg gjorde i dag, men det trengtes så da går det greit.

Nå sitter/ligger jeg halvveis i sofaen, innpakket i ullteppet og med masse puter i ryggen, og her skal jeg være en stund til, hihi:p

Ha en fantastisk lørdagskveld 
og gjør noe kjekt!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar