torsdag 16. juli 2015

En sjelden dag

Dagen i dag har vært en av de sjeldne, dagen var nemlig god fra jeg våknet til nå, og forhåpentligvis også den siste stunden frem til jeg sovner, det skjer veldig sjelden, dessverre... 
Kameraet mitt ble med ut, det regnet litt men jeg valgte å være positiv og ta det med likevel, det var jo tross alt meldt pent vær, det lønnet seg!:D Jeg dro et stykke med buss til et lite sted, eller, det er en liten by faktisk, iallfall med status som by:p Jeg fikk tatt en del bilder men akkurat nå ligger kameraet for langt unna til at jeg gidder å få tak i det (litt lat, haha!) Dessverre endte jeg opp i vannet... Jeg tråkket uti med den ene foten da jeg skulle ta et bilde, takk og lov så ble det bare med den ene foten og ikke noe annet, sånn som kameraet, fjuu!

Ellers rusler dagene sakte men sikkert, jeg lengter etter normale dager og mine faste og gode rutiner... Jeg må nesten innrømme at jeg gleder meg litt til at høsten er her, iallfall til august (som faktisk er sommer). I august begynner rutinene mine igjen, da er det tilbake til behandlinger hos Solstrålen og Sangerinnen, trening, normale bussruter og mindre folk ute i gatene, dermed mer pusterom. Høsten betyr også tid for oppstart hos min nye psykolog, det blir spennende! Jeg håper hun er god, jeg har nesten bare dårlige erfaringer med psykologer så jeg håper virkelig at hun kan være den rette! (kanskje jeg rett og slett skal kalle henne for "Fru Håp"?)

Men nå skal jeg snart finne sengen, la meg før klokken elleve i går så jeg får prøve å holde på den gode trenden:p


Nyt resten av kvelden 
og 
ha en riktig god natt!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar