fredag 24. juli 2015

Sukk, sukk og atter sukk!

En ulykke kommer sjelden alene sies det! Akkurat nå er det sant, eller, det gjelder mer sykdom og skader enn ulykker da!
Jeg har fått en megastor sti inni det ene øyet mitt, det ser ut som en skikkelig betent kvise og det er vondt... Så har jeg en visdomstann som er betent, eller, tannkjøttet rundt er betent så det verker skikkelig, heldigvis skal den ut om et par måneder, har nemlig ikke plass i munnen til å ha de... Har allerede fjernet én og det gikk veldig greit, så da går det greit med den neste også! I tillegg har jeg en vridningsskade i foten (midlertidig forhåpentligvis), smertene kommer og går, akkurat nå er den her, da er hvert eneste skritt smertefullt...
Dersom stien ikke er blitt bedre innen mandag må jeg nok ta en telefon til legekontoret og høre om jeg kan få komme til hos en av kollegaene til Solstrålen, ved langvarig sti må det eventuelt litt medisin til.

Jaja, nå er jeg så hinsides trøtt at jeg holder på å sovne, skal ta litt sovemedisin, trenger nemlig en litt mindre hektisk natt enn det jeg har hatt i det siste... Pleier å sove litt roligere når jeg har tatt sovemedisin, det virker iallfall sånn når jeg våkner dagen etterpå:p

Ha en fantastisk kveld 
og en koselig helg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar