tirsdag 7. juli 2015

Rutinemenneske...

...Live har skeiet fullstendig ut!
Det er tydelig at det er sommerferie nå ja, fra å ha vært relativ flink til å både komme meg opp og i seng til noen lunde ok tid, har jeg nå blitt veldig flink til å stå opp langt ut på formiddagen og legge meg, som regel lenge etter midnatt... Jaja, det er jo bare sommer en gang i året😜🙈
Men jeg vet at jeg ikke kan fortsette sånn som dette i fem-seks uker til, da kommer jeg til å bruke hele høsten på å komme meg tilbake til gode rutiner...

Det startet vel egentlig nå i helgen, siden jeg ikke hadde min faste behandlingsdag i går så så jeg muligheten for å skeie litt ut på fredag og så bare ballet det på seg videre...

Jaja, kanskje jeg bare skal gå og legge meg med en gang? Da er jeg jo i seng en liten stund før midnatt, så da kommer jeg meg kanskje opp til en grei tid i morgen? "Problemet" er at jeg ikke klarer å våkne av vekkerklokker, spesielt når jeg ikke har noe jeg stå opp for, uansett hvor mange som ringer og uansett hvor de står gjemt rundt omkring i leiligheten🙈😂


Ha en fabelaktig natt 
med 
gode og deilige drømmer!❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar