torsdag 23. juli 2015

Kveldens påbegynte prosjekt

Dagene bare fyker avgårde, ikke vet jeg helt hvor de blir av heller.
Humøret er så som så, går opp og ned, mest ned, men jeg er i en liten utmattelsesperiode, igjen, da går ting litt ekstra treigt. Problemet mitt er nemlig at jeg guffer alt for mye på når jeg en sjelden gang får litt ekstra energi, det straffer seg når energien brukes opp for fort. Jeg er ikke noe flink til å fordele den, det er nemlig sånn at jeg får masse ideer på hva jeg vil gjøre når energien kommer og så fullfører jeg de fleste planene, noen ganger litt for mange i løpet av en dag for å så gjøre enda flere dagen etterpå...

Men i dag skinte solen, det gikk an å gå uten ytterjakke og jeg satt til og med i solen og leste, det skjer ikke så ofte her på Vestlandet:p Lunsjen ble inntatt på Dolly Dimple`s, må jo kose meg litt ekstra i ferie! Og så har jeg fått streng beskjed av Solstrålen om å være litt snillere mot meg selv, tenke litt mer på meg selv og ikke alle andre, og bruke litt mer penger på meg selv, er litt i overkant gniten med pengene mine... Men det er jo for såvidt bedre det enn å bare bruke, bruke og bruke!

Nå sitter jeg henslengt i sofaen med macen i fanget, rundt meg ligger det masse, masse bilder. Planen er nemlig å lime noen av de inn i album, jeg har nemlig alt for mange bilder som bare ligger og slenger. En stor bunke kommer fra besteforeldrene mine sine album, jeg robbet nemlig "litt" bilder ut fra albumene når innboet fra leiligheten deres ble delt mellom de to barna deres, deriblant mamman min, fikk lov altså:p Men det er altså en blanding mellom de bildene og mine egne (som også egentlig er robbet ut fra mammas album, med lov der og) som skal inn i mine to album. En periode drev jeg veldig aktivt med det og det sees i det ene albumet. For i det er det nemlig delt opp etter steder, alder og/eller hendelser. Men da jeg ikke lengre helt husker hva den opprinnelige planen min var vil bildene bare bli limt inn etter steder, prøver å sortere alder på de som er avbildet men jeg kommer ikke til å være såå nøye på det, det er nemlig ikke alltid like enkelt å se alder på bilder:p
En annen grunn til dette prosjektet mitt er at jeg har ødelagt det ene albumet med å rive ut veldig masse bilder, noe som har gjort flere sider veldig stygge og det er jo ikke så kjekt...

Dagens bilde er av snegle på tur:)


Ha en fortreffelig kveld 
og god natt!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar