lørdag 4. juli 2015

For en møkka...

...helg dette har vært så langt!
Jeg vil ikke gå så detaljert inn i det men jeg kan si så mye som at fredagskvelden min ble fullstendig ødelagt! Det var bare på grunn av en kjip kommentar fra en i familien min, hun tenker ikke før hun snakker og det går ofte utover meg... Her må det sies at hun ikke vet hvordan jeg egentilg har det, hun ser bare masken min som sier at alt er bra både med økonomi, jobb, helse og alt annet. Men det er likevel veldig slitsomt å måtte snakke med folk som ikke tenker før de snakker!
Reaksjonen kom når jeg skulle legge meg, i det hodet traff puten kom tårene, hyperventileringen startet og panikken tok meg for fullt! Jeg var alt for trett til egentlig å takle noe som helst men jeg har i det siste funnet ut at radioen er veldig effektiv når anfallene kommer! Dessverre er det sommerferie i radioen også, så mitt faste kvelds/natt-program er ikke på sendeplanen for tiden... Men de spiller heldigvis musikk og det funker jo, om ikke like greit, så funker det iallfall noen lunde. Jeg sovnet heldigvis til slutt! 
Dessverre våknet jeg i like dårlig humør som det jeg sovnet i, bare på grunn av en kjip kommentar som ikke var ment for å såre meg men som likevel gjorde det!
Heldigvis har dagen vært litt bedre, solen har skint og det har vært veldig, veldig varmt! Hele to is er blitt fortært, hihi:p

Jeg håper at resten av kvelden i dag blir bedre enn den var i går, men jeg har lært at ting kan komme igjen flere kvelder på rad, så jeg får nesten bare se hva denne kvelden bringer!


***

Ellers kjenner jeg at denne kommer til å bli noen laaaange uker frem til Solstrålen er tilbake på jobb (fant ut at fastlegen min måtte få et kallenavn og hun er virkelig en Solstråle, derav navnet:)) For akkurat nå er det støtte, råd og samtaler jeg trenger! Men noe av det siste hun sa var at jeg ikke er avhengig av verken henne eller fysioterapeuten min, jeg skjønner ikke helt det, jeg føler iallfall at jeg er litt avhengig av de, de er jo ventilene mine! Men Solstrålen vet vel hva hun snakker om så jeg får bare stole på henne på akkurat det! dessuten har jeg jo bloggen, den kan jo være en ventil disse sommerukene, selv om det ikke er det samme da. 

***

Vel, jeg får vende nesen mot tv-skjermen igjen, orket ikke å se all krimmen på tv2 i går, så da er det veldig greit med tv2Sumo! Det går i Mord og Mysterier her med andre ord:p

Ha en FANTASTISK kveld<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar