søndag 26. juli 2015

En søvnig søndag

Dagen i dag har nesten bare gått bort til å sove, sove og sove litt til. Jeg sovnet veldig sent i natt og våknet før klokken var ti, lite søvn med andre ord! Bare noen timer senere sovnet jeg på sofaen, da klarte jeg ikke å holde øynene oppe mer og de bare lukket seg og jeg forsvant langt bort. Jeg våknet et par timer senere og oppdaget at klokken var mye, men så sovnet jeg litt til. Trengte tydeligvis masse søvn i dag, men det spørs hvordan natten da blir... Jeg fikk iallfall spist middag i det minste, det ble hjemmelagede kjøttboller med chilli og ost i, namnam!

Dagens opprinnelige plan var å bake boller, det har vært planen i flere dager men det har bare blitt utsatt og utsatt, det blir tydeligvis utsatt minst enda en dag... Jeg har veldig lyst på boller! Det er nemlig tomt i fryseren og jeg er egentlig avhengig av det, hehe:p Jaja, kanskje jeg har ork til å bake i morgen istedenfor!

I morgen er det bare to uker til jeg skal til Sangerinnen igjen og bare tre uker til timen hos Solstrålen! Det blir godt å komme tilbake i min faste rutine! Jeg har virkelig savnet og ha noen å prate med i sommer! Alle de gode hjelperne mine har jo ferie og jeg har ingen reservehjelpere, da blir det litt vel mye... Hodet mitt føles ut som om det skal eksplodere! Det inneholder så masse tanker som ikke finner en vei ut og det blir bare fullere og fullere! Kan hoder egentlig eksplodere av for mange tanker? Ikke har jeg klart å skrive så mye dagbok heller, jeg får ikke tankene ut, det er som om alle tankene vil ut samtidig og da blir det helt stopp med å få ordene ned på papiret... Det blir veldig slitsomt i lengden!
Det er jo som jeg skrev i går, at uansett hvor mørkt det blir, kommer sola til å stå opp igjen, men akkurat nå syns jeg det er veldig vanskelig å se... Sommeren ble ikke som jeg hadde planlagt, jeg hadde flere planer med ting jeg skulle gjøre men jeg har ikke gjort så veldig mye akkurat... Jeg kan bare krysse av en eneste ting på listen jeg skrev før ferien, de resterende tingene har ikke blitt noe av. Èn ting er jo bedre enn ingenting men likevel så hadde jeg planlagt å gjøre flere av tingene... Jeg hadde lyst men det stopper i det jeg skal utføre planen gjerne... I tillegg så blir det ekstra merkbart når de fleste rundt meg reiser bort og koser seg! Jada, jeg vet, jeg er langt ifra den eneste som har bysommer men det bare kjennes litt ekstra når jeg ikke klarer eller orker å gjøre litt ekstra som jeg ikke pleier å gjøre til hverdags...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar