søndag 12. juli 2015

Helgen på hell

Ja, da er nok en helg straks over!
Dagen i dag har blitt tilbragt halvveis liggende i sofaen med en pose med frosne erter inntil det venstre skulderbladet. Innimellom har jeg vondt i skulderbladene, helt nøyaktig hvorfor er ikke helt godt å si. Mulig det har noe med tegneboken jeg kjøpte i går, "Den magiske skogen", jeg satt og tegnet en god stund. Men jeg har også skoliose (skjev rygg, som regel er ryggraden s-formet) så det er godt mulig det er den som er årsaken, eller så er det en eller annen form for betennelse, kanskje. Jeg er iallfall veldig vant til det for det har vært av og på i mange år, men noen dager, sånn som denne, er litt ekstra ille, spesielt når øvelsene Sangerinnen har lært meg ikke hjelper...

***

Heldigvis er det hverdag i morgen, da går det an å komme seg ut, jeg liker nemlig ikke søndagene så godt... Søndagene er dager jeg isolerer meg nesten fullstendig, jeg liker ikke å være ute da, det er ekstra masse folk og alle (veldig mange iallfall) er så himla glade og fornøyde... 

***

Jeg ble forresten veldig inspirert av Lillys innlegg om nytt kamera på onsdag! Det resulterte i at jeg tok med meg kameraet mitt ut på torsdag, det var nemlig opplett og til og med litt sol her! Her er et par av bildene:)




Ha 
en strålende 
kveld videre<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar