fredag 26. august 2016

Dagen i dag

Nå er navlesnoren klippet og plasteret revet av som Solstrålen sa... det er tøft og vanskelig men det går greit, det gjør jo alltid det! Og som Solstrålen sa så bor vi jo i samme by, plutselig krysses veiene våre igjen! Når jeg gikk derfra var jeg veldig lei meg, måtte rømme inn på doen litt før jeg turte å gå til bussen. På veien møtte jeg fysioterapeuten min, planen var jo å ikke møte på noen som helst kjente, men hun var heldigvis i full fart og sa bare hei til meg da. Øynene mine ble glade for litt luft og frisk vind, jeg hadde håpet på sol så jeg kunne gå med solbriller men værgudene ville noe annet! Etter litt kom bussen, jeg var litt redd for at den skulle være stappa siden det var tidlig ettermiddag men det var den heldigvis ikke! Jeg fikk til og med et dobbelsete for meg selv, så da kunne jeg bare stirre ut av vinduet og la tårene bare trille uten at det gjorde noe!


Planen var å legge seg tidlig, aller helst ville jeg krype under dynen når klokken var seks... men gjorde jeg det? nei, ikke kunne jeg ha gjort det heller for da hadde jeg akkurat mottatt en rykende fersk pizza på døren, måtte jo ha noe mat, kunne ikke spise snop hele kvelden, og så har jeg jo bodd her i seks uker og det måtte jo feires, hahaha...:p Men nå, nå er jeg derimot på vei til sengs, har iallfall startet på turen dit, så vidt, tar sikkert litt tid før jeg når målet da siden jeg sitter her og skriver blogginnlegg!:p

Jaja, får se hvor lenge jeg sover i morgen da! forhåpentligvis sover jeg ikke vekk hele dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar