onsdag 17. august 2016

Tåken ødela:(

Hmm, jeg har vært på tur i dag men var det så veldig vellykket? Tja, det var kaldt, det var litt surt og det var tåkete... Men turen i seg selv var fin den altså, bare været som ødela! Solen er jo på baksiden av tåken men den er så tykk at solen ikke klarer å trenge igjennom... Og ja, i tilfelle du lurer så hadde jeg nok klær med meg altså:p

Stedet jeg dro til var veldig fint, tror det er enda finere når solen skinner i tillegg! Men det var en stank flere steder som var helt forferdelig! I tillegg var det noen pissemaur og en barnehage som forstyrret roen og ikke minst de to første plassene jeg hadde funnet! På det tredje stedet jeg satt fikk jeg sitte i fred, kun noen turgåere som kom forbi, så det var deilig! Enda bedre hadde det vært om solen hadde varmet litt mer enn det tåken gjorde!

Neste gang jeg drar dit SKAL det være sol før jeg drar altså! Siden det knapt går busser der ute var det litt kjipt å måtte vente så lenge på bussen! Jeg var nemlig klar for å dra hjem igjen etter to timer men da var det fortsatt halvannen time til bussen skulle gå... men jeg fikk tiden til å gå med litt strikketøy og en bok som jeg heldigvis hadde med meg! Og så fikk jeg litt vind i håret når jeg ventet på bussen, fant nemlig ut at jeg skulle dra videre til busstoppet før på ruten da det innebar en lang slakk bakke!:p


Nå skal jeg spise litt middag, resten av ettermiddagen/kvelden skal gå til tv og litt strikking, tror jeg da. Jeg skal iallfall ikke gjøre så veldig mye kjenner jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar