onsdag 24. august 2016

Ukens hjemmelekse

Jeg får nesten alltid hjemmelekser av Humlen, i dag var det intet unntak! En av ukens hjemmelekse er å legge meg når jeg er trett, enten klokken er 22.00 eller 02.00 eller et sted midt i mellom eller senere, og sove til jeg våkner dagen etterpå, ingen vekkerklokker skal vekke meg! Det kan bli grådig interessant altså, håper bare ikke jeg sover bort hele dagen! Fra neste uke skal vi ta litt kontroll over døgnrytmen min igjen da, men Humlen er veldig nysgjerrig på dette her og det er jeg også nå:p

Ellers pratet vi om mye forskjellig, blant annet at det er aller siste time hos Solstrålen på fredag... det er noe jeg gruer meg fryktelig til men heldigvis er dette noe jeg har fått forberede meg til og ikke noe som kommer uventet. Tøft blir det helt garantert men det kommer til å gå bra, til slutt! Vi var også innom smertemestring og hva jeg kan gjøre for å slappe av uten å sovne samtidig som beina mine får hvile. For i mitt tilfelle er greia å finne noe som ikke gjør at jeg sovner, noe som jeg har veldig lett for:p Humlen sier nemlig at jeg er alt for ung til å sove middag, hahahaha!:p

Ellers tok jeg beina fatt og gikk til henne, det var ikke det lureste jeg fant på for det regnet fryktelig mye! Men jeg var godt kledd da, eller, jeg var våt når jeg kom frem for det er ikke så mye regntøy som klarer å holde så mye regn unna, men jeg hadde vært gjennombløt om jeg ikke hadde kledd meg! Selv om jeg hengte opp både buksen og jakken når jeg kom var de klissvåte når jeg skulle gå... ikke gøyt å ta på seg våte regnklær altså! Men jeg var heldig, for når jeg kom gående mot busstoppet stod min buss der og ventet, så da var det bare til å løpe og hoppe litt for å unngå vanndammene og komme meg ombord!

Når jeg kom hjem hoppet jeg i koseklær, stekte pizza til middag og nå sitter jeg innpakket i ullteppe og ser på tv. Ute bøtter det ned så jeg er innmari glad for at jeg ikke trenger å gå ut av døren mer i dag! Tror jeg skal tørke støvet av fargeleggingsboken og de vakre fargeblyantene, det er nemlig noe det er litt lenge siden jeg har gjort nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar