søndag 7. august 2016

En våt søndag

For en nitrist søndag dette har vært! Eller, det er vel mer været som har gjort det sånn, for det har nemlig regnet i bøtter og spann stort sett hele dagen lang... Jeg har virkelig ikke hatt noe energi til å gjøre annet enn å hekle en kant på det siste strikkeprosjektet mitt, spist og glodd på tv... planen var å gjøre litt mindfulness, jeg holdt kanskje ut i to minutter før jeg sovnet og sov i en halvtime, hahaha! Jaja, jeg har iallfall gjort et forsøk da! Tror Humlen sa noe om at det var greit for da hadde jeg jo tatt det helt ned og vært avslappet. Heldigvis var det ikke mer enn en halvtime da, det kunne fort ha blitt to-tre timer nemlig...

I morgen skal jeg til yogalæreren min, det gleder jeg meg veldig til! har aldri hatt en privattime med henne før, det er nemlig veldig dyrt og dermed noe jeg ikke har råd til i utgangspunktet. Men nå skal jeg det pga kurset og at hun gjerne vil ha litt mer bakgrunnsinformasjon og slikt, og siden kurset er gratis får det gå.

Det virker forresten som om jeg har vendt meg til huseierfamilien allerede, de kom jo hjem i går etter å ha vært vekke i nesten tre uker. Og det er bra, hjalp nok litt at de var hjemme noen få dager etter at jeg hadde flyttet inn, tror det hadde vært verre om de allerede hadde vært på ferie når jeg flyttet inn og dermed vært vant til et fullstendig stille hus fra dag en av.

Tror jeg må prøve å finne svanene en dag denne uken! Får gå innom butikken og kjøpe et brød til de, da blir de sikkert glade!:D Er så lenge siden jeg har sett de så nå må jo ungene ha vokst en del, her er en av fjorårets kull<3

I kveld er det jo ingenting gøyt på tv... gidder ikke å se på OL når det er tv2 som sender det, har forsøkt men det var jo bare reklame hver gang jeg var innom kanalen jo, kjedelig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar