mandag 15. august 2016

Solskinn!

Solen kom endelig tilbake i dag!:D
Det var veldig deilig å kjenne den varme litt igjen! Man blir jo litt tullerusk av å bare ha dager hvor det regner, på alle mulige måter... Det hjalp veldig på humøret mitt og det er jeg veldig glad for! Jeg pleier ikke å bli såååå deppa av regnet, har jo tross alt vokst opp med det men denne gangen var det nok en litt større kortslutning et eller annet sted inni meg. Nå kan det muligens virke som om den er fikset, sånn halvveis iallfall og halvveis er jo bedre enn ingenting!

Jeg var i byen i formiddag og planen var å ta bilder etter at jeg hadde vært hos yogalæreren min, men da var jeg så sliten at det droppet jeg og dro hjem istedenfor. Timen hos henne var fantastisk! Vi pratet veldig mye om veldig mye og så gjorde vi, eller jeg rettere sagt, litt yoga med veiledning fra henne. Vi pratet også mye om kurset som begynner om tre uker, hun mener at jeg er veldig klar for det og det tror jeg hun har veldig rett i. Så nå kjenner jeg at jeg gleder meg enda mer til det, selv om det garantert blir tøft og vanskelig og alt det derre så tror jeg også at det være veldig til nytte!

I morgen skal også solen skinne og det er bra for jeg har store planer om å dra til Humleplassen! Er jo over tre uker siden jeg var der sist jo... men akkurat det er været og alt regnet sin feil, kan ikke gå dit om det er for vått for da er det så hinsides gjørmete og ikke minst så er det glatt! Kanskje jeg til og med kan bade? hadde jo vært gøyt med to bad i år da! (sjansen for at jeg bader er vel ikke så veldig stor, om det ikke er veldig varmt i morgen da!) 
Jeg skal også innom Fysio-damen så da får jeg sikkert kjørt meg litt.

På onsdag eller fredag skal jeg på langtur, eller, det er ikke så langt avgårde men det vil ta hele dagen pga busstilbudet. Når jeg først drar dit må jeg være der en stund før jeg får kommet meg hjem igjen, sånn er det når man drar på landet!:p Skal iallfall pakke med meg nok mat og klær og ikke minst må jeg ha med meg kameraet, litt strikketøy og sikkert en bok, om jeg orker å gå og bære på alt sammen da:p Men i dag møtte jeg faktisk en av de koseligste bussjåførene jeg vet om, så da var jeg lur og pratet med han før jeg gikk av bussen så nå vet jeg hvilken stopp jeg skal av på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar