søndag 14. august 2016

Strikkesøndag

I går var jeg på favorittbutikken min! Det er en butikk fylt med de deiligste og mykeste og vakreste nøster som bare roper etter å bli kjøpt slik at de kan bli brukt! Når jeg gikk derfra bar jeg på en pose full av nøster som skal bli til votter. Jeg har faktisk bare strikket et eneste par før, de fikk Solstrålen, men det er faktisk gøyt for det går så fort! iallfall så lenge man strikker votter som skal toves da! Så derfor skal denne søndagen gå til å strikke litt (mye sannsynligvis!), se på Grey`s (som vanlig:p) og så skal det helt sikkert leses litt!:p

Denne uken som kommer skal det være pent vær, det er noe jeg virkelig, virkelig trenger! Forhåpentligvis vil solen hjelpe betraktelig på humøret mitt, er litt slitsomt å ha det sånn det har vært den siste uken! Så dagene skal utnyttes og jeg skal ta turen til et sted både Solstrålen og Humlen har anbefalt meg - for i morgen begynner nemlig hverdagsrutene på bussen og da går det an å komme seg dit:p

Nei, nå skal jeg finne strikketøyet og strikke litt mer:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar