mandag 29. august 2016

Sommerens siste mandag!

Tenk at sommeren snart er over!:(
Skjønner ikke helt hvor den har blitt av, kanskje fordi været ikke har vært så kult som det burde ha vært? Jaja, høsten kan jo være alldeles nydelig da! fjorårets september var jo fin! Og dagen i dag er faktisk fin! jeg satt nede ved sjøen tidligere i ettermiddag og det var veldig deilig! kunne til og med sitte i t-skjorte selv om det blåste en god del! 

Ellers har helgen vært full av tårer, ikke så veldig uventet egentlig da. Solstrålen snakket om at jeg kunne få en reaksjon og den har jeg fått, uten tvil! Tror kanskje muligens at jeg har fått hodet over vannflaten igjen nå, iallfall nesetippen, så vidt! Men det går bra, det gjør det! det har nemlig Solstrålen sagt til meg siden hun fortalte at hun skulle slutte og hun har jo rett i det meste!:D

I sted var jeg hos Fysio-damen og trente, holdt på i tre kvarter så jeg er rimelig sliten nå! Syklet 3,1km eller noe sånt og så var det myyyye balansetrening for beina sin del! har fått tre øvelser for armene også da, er jo greit at de også får trent seg litt! Hadde jo vært gøyt om balansetreningen hjalp, noe det for såvidt gjør siden jeg opprettholder det lille jeg har igjen. Men det hadde jo vært greit om jeg fikk bedre balanse av det! Dessverre er det sånn at det ikke går an å trene seg opp igjen når man først har blitt dårligere når man har CMT... 

Jaja, nå skal jeg strikke og slappe av! I morgen er planen egentlig å dra på noe jeg aldri har vært på før men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare det... har vært litt (mye) for lite søvn den siste uken og egentlig burde jeg kanskje hatt en dag hvor jeg ikke gjorde så veldig mye. For på onsdag skal jeg til Humlen og på torsdag skal jeg på yoga. Men jeg tenker at jeg i det minste kan forsøke å komme meg avgårde! (om jeg kommer meg opp tidsnok da...:p) Og går det ikke likevel, ja, da kan jeg jo forsøke igjen om en uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar