fredag 5. august 2016

Fredag 05.08

Det var så innmari godt og endelig være på en yogatime igjen i går ettermiddag! Fire uker siden forrige time så det trengtes! å gjøre yoga hjemme alene er absolutt ikke det samme som å være i en klasse og bli instruert altså! Kurset blir spennende å gå på nå i høst, da blir det litt mer opplegg og litt mer forpliktende. Eneste ulempen er litt lengre reisevei nå når jeg har flyttet men det får så bare være, det er vel verdt det!:D 

Ellers rusler dagene avgårde, jeg gjør minst mulig for å ikke bli mer sliten men hvor mye det funker vet jeg ikke helt da. Er inne i en smertefull periode med cmt`en og da skal det knapt noe til før jeg blir utslitt... men jeg har iallfall hørt litt bedre etter på det Humlen sa denne gangen da og litt er jo bedre enn å guffe mest mulig på for å bli fort ferdig! Nettene er også litt så som så, drømmer så mye rart og ekkelt men jeg klarer ikke å få tak i så mye når jeg våkner... 

Jeg var en tur innom byen i dag, egentlig var jeg enda lengre avgårde men det jeg skal fortelle om skjedde iallfall i byen! Klokken var vel rundt halv tre, jeg var sulten og visste at jeg ikke kom til å klare å komme meg hjem med en så sulten mage, så derfor kjøpte jeg en kyllingwrap på big bite, med blant annet hvitløksdressing på, det var ikke særlig lurt... For den begynte nemlig å renne uten at jeg fikk det med meg og resultatet? ja, det kan du sikkert se for deg!:p Heldigvis oppdaget jeg det rett før jeg skulle kaste drikken og det var bra, for oppi der var det jo isbiter, det eneste vannet jeg hadde tilgjengelig der og da. Grisete? joda, men altså, det er bedre å smelte en isbit som har ligget i litt fanta enn å sitte med en hvitløks-stinkende jakke hele veien hjem!:p Og så var det jo for å forhindre litt flekker også da + å ikke grise ned resten av meg eller bussen!:p Og det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å tømme lommene på anorakken for å så slenge den inn i vaskemaskinen, nå ligger den pent på tørkestativet og jeg håper den ikke bruker aaaalt for lang tid på å tørke.

Neste uke er full av gode ting, det skjer faktisk noe mandag, tirsdag, torsdag og fredag! Det aller, aller, absolutt aller beste er at jeg skal til Solstrålen på fredag, hun er nemlig tilbake fra ferien sin da!:D (at det blir nest siste time vil jeg helst ikke tenke på!) På mandag skal jeg ha privattime med yogalæreren min i forbindelse med kurset hun skal ha, på tirsdag skal jeg til fysio-damen, som må få seg et kallenavn her inne, for hun er også tilbake fra ferie og på torsdag, som vanlig, skal jeg på yoga!:D

Hva jeg skal finne på i morgen er jeg ikke helt sikker på! Både en sykkeltur og en tur til Humleplassen frister, meeeen, kombinasjonen av de to tingene blir litt for voldsomt dessverre. Er jo ikke så langt å sykle men jeg tror ikke jeg skal utfordre kroppen for mye siden jeg nesten ikke har syklet i år! Jaja, jeg trenger jo ikke å bestemme meg før i morgen!

Nå skal jeg spise litt sen kvelds før jeg tar med meg boken og legger meg, hare bare noen og femti-seksti sider igjen og de skal leses ut i kveld har jeg tenkt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar