tirsdag 9. august 2016

Tirsdag 09.08

I dag var jeg hos fysioterapeuten min og det er nok noe jeg så absolutt kommer til å kjenne senere i kveld/morgen altså. Hun gikk ganske hardt ut egentlig, jeg måtte starte med å sykle og det har jeg ikke gjort siden jeg trente hos Sangerinnen, noe som er over åtte måneder siden! Men det er jo like greit, jeg går jo til henne for å trene!:p (spørsmålet er bare om jeg ser det like lett i morgen, hahaha!:p) Etter å klemt litt på ene foten konkluderte hun med at jeg høyst sannsynlig har fått en senebtennelse, har nemlig gjort vondt et lite sted i nesten fire uker nå... startet dagen jeg flyttet og hun sa at det er veldig lett å få det der for alle og enhver når man gjør noe man ikke gjør til daglig - sånn som å gå frem og tilbake mens man bærer mye tungt... Hun foreslo at jeg skal smøre ibux-gele på tre ganger daglig og så får vi se. Heldigvis skal jeg til Solstrålen på fredag så da kan hun også se på det og eventuelt gi meg litt medisin! Jeg orker nemlig ikke å gå med det så veldig mye lengre for innimellom skyter smerten skikkelig til...

Morgendagen er den eneste dagen denne uken hvor jeg ikke har avtaler, ønsket er å dra til Humleplassen men og det er et stort men nemlig! jeg frykter at det er litt oversvømmelse der rett og slett pga alt regnet som har kommet de siste dagene... å gå i skogen, på stier, etter sånt vær er nok ikke det aller lureste med tanke på at alt er vått og gjørmete! Men heldigvis kan jeg gå på en grussti i samme skog da og derfor har jeg nettopp satt kameraet til lading, må jo ta litt bilder for det er det lenge siden jeg har gjort nå! Og så lenge jeg er i skogen kan jeg nok klare å lades litt opp, noe jeg trenger, i tillegg er det lenge siden jeg har vært der. Eller, bare litt over to uker men før sommeren var jeg jo der nesten ukentlig:p

På torsdag, før yogaen, skal jeg noe jeg ikke har gjort på lenge, nemlig besøke aldershjemmet mitt! Det ble rett og slett glemt i sommer på grunn av flyttingen, litt dårlig samvittighet men de har ikke savnet meg sånn veldig, for da kunne de jo ha ringt og etterlyst meg! så jeg tenker at jeg ikke skal ha det likevel! Men nå skal jeg iallfall dit på torsdag og det blir forhåpentligvis koselig!

Nå er det ullteppe, kakao og tv resten av kvelden, jeg er sliten og beina er iskalde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar