tirsdag 2. august 2016

Tirsdag 02.august

Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til skolestart slik at folk kommer tilbake i rutiner og ikke minst at bussene begynner å gå betraktelig oftere enn nå! I går var det bare to uker igjen til bussene kommer tilbake til normalen!:D eneste ulempen er jeg må lære meg en ny rute da, men det pleier ikke å være så veldig problematisk:p

Siden jeg har ferie skjemmet jeg meg selv litt bort og dro til en frisør, ble litt kortere og det var veldig deilig! Er over tre måneder siden jeg var hos min vanlige frisør, så det var på tide rett og slett:p 

Ellers skal denne uken være stille og rolig, minst mulig skal gjøres tror jeg! Eneste som står på timeplanen er yoga på torsdag, ellers skal jeg bare ta dagene som de kommer. Nå har sykkelen min fått en veldig forsinket vårvask og litt omsorg så den skal også testes ut! Hadde jo vært grådig kjekt om jeg klarer å sykle uten å få for mye smerter i beina! Da kan jeg til og med sykle til Humlen, eller, kanskje ikke, er nemlig bare oppoverbakker hjem igjen og jeg har bare tre gir på sykkelen så det kan bli en lang og tung hjemtur:p

Nå skal jeg spise litt middag og så skal det strikkes resten av kvelden!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar