lørdag 20. august 2016

Skolestart og dagen i dag

Denne uken har vært skrekkelig lang! alt for masse tanker, klumpen i halsen, flashbacks og mareritt og stor mangel på gode ladestasjoner, noe som igjen tapper meg masse for energi... Skolestart bringer dessverre veldig mye frem i meg, enda verre er det når jeg kjenner noen helt ferske elever, noe jeg gjør i år... da er det bare til å spenne seg fast i redningsvesten og håpe at den holder og får meg opp til vannoverflaten igjen så fort som mulig! Fryktelig slitsomt men forhåpentligvis roer det seg etterhvert!

På torsdag fikk jeg heldigvis et lite stopp innom en ladestasjon, nemlig yogatimen! Yogalæreren vår hadde ferie men vi fikk heldigvis vikar! Det var en litt mer aktiv time og jeg ble dratt litt i mens jeg lå på gulvet da vikaren ikke var helt fornøyd, hahaha!:p Men det var en veldig god time da og vikaren vår var veldig flink!:D

I dag har jeg vært litt for mye på beina... orket ikke å stå opp når jeg våknet og det resulterte i at jeg ikke rakk bussen som gikk litt over ti. Da ble jeg litt sur og lei og irritert, solen skinte jo og jeg ville ut!:p Men enden på visen ble at jeg droppet medisinen mot betennelsen i foten, "glemte" den litt for ellers måtte jeg vente enda lengre pga at jeg ikke kan spise rett etter jeg har tatt den, slik at jeg kunne spise og komme meg ut. Så tok jeg beina fatt for å komme meg avgårde til bussen et lite stykke unna da jeg ikke verken gadd eller ville vente i halvannen time, ja, jeg kan være veldig utålmodig!

Så bar det avgårde inn til sentrum, planen var veldig klar - jeg skulle ha tak i to ting! Noen knapper og et sånt gulvpuslespill i gummi eller hva det er laget av! Knappene var veldig enkle, der var det jo bare å gå innom favorittbutikken min og velge i vei! valget var vanskelig men jeg visste heldigvis fra før av at jeg ville ha <3knapper, så da var det bare å bestemme seg for hvordan <3knapper jeg ville ha, det var nemlig veldig mange å velge i! Gulvpuslespillet var det verre med for å si det sånn! Var innom flere butikker i sentrum, ingen hadde, ikke noe som lignet engang. Så da var det bare å hoppe på en buss som gikk enda lengre, for dette skulle jeg ha tak i, koste hva det koste ville! På en lekebutikk et stykke utenfor sentrum fant jeg det heldigvis! Hva jeg trenger dette til kan jeg kanskje vise en annen gang, hihi:p Nå kjefter beina på meg fordi jeg har gått så mye, men det får de heller bare gjøre, for resultatet av dagens handel kommer til å bli bra!:p (forhåpentligvis da, er det jeg satser på iallfall!)

Ellers kjenner jeg at det er veldig godt at hverdagen endelig er i gang igjen! dog blir det nok enda bedre når den berømmelige fadderuken er over og det ikke er gale, skrikende og fulle studenter overalt! Nå er også Humlen tilbake på jobb og jeg skal til henne i uken som kommer, jeg skal også til Solstrålen, jeg gleder meg til timene og ikke minst skal det bli godt å bli ladet opp litt skikkelig!:D 

Nå skal jeg ta medisinen, litt tidlig men jeg er sulten så da er det like greit å bare ta pillen nå! Det står nemlig ikke hvor lenge etter mat jeg kan ta pillen og siden klokken nesten er halv åtte er det nok ikke så mye mer enn pizzaen jeg har tenkt å spise til kvelds som kommer til å bli spist i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar