mandag 1. august 2016

August har åpnet sin dør

Okey, jeg er visst ikke helt klar for sengen, det klør litt i fingrene for de vil så gjerne skrive litt. Vet ikke helt hva jeg skal skrive da, hodet er litt tomt og egentlig litt for trett til å tenke så veldig. Så det lureste hadde jo vært å gå og legge seg, ikke sant? Nja, helt sikkert men det skjer visst ikke heeeelt ennå:p

Uten regner det vanvittig mye, hadde det ikke vært bekmørkt så hadde jeg nok hoppet i skoene og løpt litt rundt i gaten, haha:p Så juli slutter med regn og august starter med regn, kjedelig siden det er sommer! men noe vi kan gjøre noe med? nei, ikke i det hele tatt, bortsett fra å dra til varmere strøk da. Det hadde sikkert vært veldig deilig og helt sikkert noe kroppen min hadde likt men det får heller skje en annen gang! 

Vet ikke helt hva jeg skal finne på denne uken som nå har startet. Jeg har lovet Humlen å ta det veldig rolig, hun vil ikke godta at jeg er sliten fordi jeg har gjort for mye når hun er tilbake fra ferien, så jeg må virkelig gjøre en innsats der! Jeg får rett og slett gjøre som hun har gjort, nemlig å ta ferie! Fordelen er jo at alt er ute av kartonger og esker, ingenting (nesten ingenting iallfall) står i veien på gulvet, alt har fått et sted å være. Ikke alt er der det skal være men det tar jeg med tiden, det haster ikke så veldig! Det er noe jeg kan ta litt etter litt og ikke minst når jeg kjenner at jeg har energi til det, litt overskudd uten å bli helt tappet! 
Hmm, siden jeg har tre uker ferie nå da, så får jeg gjøre litt ferierelaterte ting, bare gode ting og ikke minst bare ting som jeg har lyst til å gjøre! Da blir det masse, masse strikking, lesing, isspising (er visst lov med to is per dag når det er ferie!) og eeh, skogsturer! Alle andre har også ferie, men de fleste er bortreist da, så da får jeg finne på ting på egenhånd. Hmm, kanskje Tedamen og familien er kommet hjem igjen? jeg tror jeg må prøve å få til et besøk, enten av de eller hos dem! Yogaen må jeg også huske! Neste uke er også både Solstrålen og fysio-damen tilbake og jeg har time hos dem begge. Fysio-damen må få seg et kallenavn men jeg må tenke litt mer på det, har jo bare møtt henne en gang.

Men nå skriker sengen etter meg, så jeg får nesten høre etter og legge meg!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar