lørdag 3. oktober 2015

En dag hvor det meste har gått feil vei

Ja, dette er en sånn dag hvor alt blir feil. Dagen startet relativt ok til tross for en elendig natt, ingen forandring der dessverre. Jeg våknet til måkeskrik, en blå himmel og ikke minst så var det sol. Det gjorde noe med humøret mitt, jeg kjente det var godt og jeg ville ut og ta bilder! Gå i skjørt, ha på seg en deilig ullkåpe og kanskje en veske fremfor fjellräven som jeg alltid går med, det ble planen mens jeg prøvde å få tiden til å gå fortere slik at jeg kunne spise frokost etter at jeg hadde tatt antibiotika. Mens jeg satt i sofaen og spiste frokost kom skyene, ikke var de hvite og lette, nei, de var tunge og litt for mørke, med de kom også tårene og tankene... Jeg gikk fra å være litt mer glad enn ellers til å bli lei meg... Den første grunnen til at tårene kom var fordi jeg skjønte at det sannsynligvis ikke kom til å bli tatt så masse bilder på grunn av regn...

Nå presset tårene på så innmari at jeg ikke klarte å stoppe dem. Etter å ha blitt mer eller mindre holdt inne siden onsdag trengte de seg ut og jeg kunne ikke gjøre annet enn å la de trille i vei. Panikken, gråten og angsten kom for fullt og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det har vært en fryktelig tøff uke så det var mye som ville ut, siden jeg ikke skulle øke blodtrykket mitt pga blødningsfare har jeg jobbet beinhardt for å unngå det. Frem til i dag, da klarte jeg ikke det mer, jeg knakk sammen... 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg satt og gråt men det var iallfall en times tid. På en måte var det veldig godt å få hull på boblen men det ødela egentlig hele dagen min, den som i utgangspunktet skulle være grei! Heldigvis klarte jeg å komme meg ut, ellers hadde jeg vel blitt sittende i timesvis... Det ble en tur til byen, alt for masse folk så jeg ble ikke så veldig lenge. Trettheten kom som kastet over meg og jeg slet med å holde meg våken, det var et under at jeg ikke sovnet gående:p Jeg kom meg på butikken og så på bussen hjem. Vel hjemme fant jeg ut at jeg måtte ha noe skikkelig middag, jeg orket ikke enda en dag med havregryn til hvert eneste måltid. Derfor fant jeg ut hvor de nest nærmeste butikken lå og gikk dit for å sjekke den ut. Det var jeg glad for, for der var det nemlig litt middag som kunne funke for en vond munn som ikke kan åpnes skikkelig:p

Heldigvis er det søndag i morgen, det betyr at det er mandag dagen etterpå og ikke minst min ukentlige avtale med den gode Solstrålen! Det blir godt! Jeg kjenner at det har vært virkelig alt for mye denne uken!

Resten av kvelden skal tilbringes i sofaen innpakket i deilig teppe, på bordet står det et glass med Solo i, min fav.brus:p og en pose med potetgull, snopet ble gomlet opp i går så det ble ikke mer av det i dag:p


Ha en god kveld alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar