mandag 5. oktober 2015

En høstdag i bilder

Vel, det var en alldeles nydelig og vakker dag her på Vestlandet i dag!
På grunn av treningsforbudet mitt (akkurat i dag var jeg veldig glad for det!) hadde jeg plutselig veldig god tid mellom timen hos Solstrålen og timen hos Sangerinnen. Derfor ble kameraet mitt med på turen slik at jeg hadde noe å gjøre og være ute og nyte solen. I dag kjente jeg faktisk at solskinnet gjorde litt godt på min slitne kropp, det er litt godt å kunne ha en dag hvor jeg tar med meg en god følelse videre! det skjer litt for sjeldent for tiden dessverre.

Men uansett, det ble masse bilder i dag, her er noen av dem:

Mens alt annet fortsatt er grønt, skilte dette seg betraktelig ut

Noen andre som også nyter solen:)







I morgen skal jeg noe jeg ikke har så veldig lyst til, et møte jeg ikke fikk ett døgn på å forberede meg til engang... litt vel sen postgang kan man si! Det aller beste hadde vært om jeg kunne ha pratet med Solstrålen om dette i dag når jeg var hos henne, det hadde vært enklere om hun hadde visst om dette og kunne ha sagt noe fornuftig til meg. Men sånn ble det ikke denne gangen, jeg får bare ta det som det kommer og prøve å gjøre det beste ut av det! Padden blir med, der ligger det nemlig et bilde av en lang liste jeg skrev for å huske ting, litt trygghet i det for da blir det litt enklere å si det jeg har tenkt på i løpet av ettermiddagen og kvelden. Sannsynligvis går det greit, det er det jeg må håpe på!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar