mandag 19. oktober 2015

En deilig mandag

Solen kom ikke som den skulle, det var stort sett bare skyer hele dagen. Men til tross for det så har dagen vært nesten helt bra! Jeg var hos Solstrålen, det var godt som vanlig! Uken hadde vært lang for meg så det var godt med en prat med henne!

Istedenfor å gå til Sangerinnen og trene ville jeg heller gå på tur og ta bilder, hun avlyste nemlig timen og da ville jeg heller være ute. Som tenkt så gjort! Jeg er ikke så kjent i området der, så derfor spurte jeg Solstrålen om hun hadde noen tips til hvor jeg kunne gå. Det hadde hun heldigvis og jeg var veldig glad for at jeg gikk dit hun foreslo! Da havnet jeg nemlig midt i skogen, akkurat det jeg hadde litt lyst til! Det er jo så innmari masse vakre farger ute nå så da må jeg jo rett og slett benytte sjansen til å knipse. Jeg fikk også et annet tips til hvor jeg kunne gå og siden jeg var så godt i gang med å gå begynte jeg på veien dit også. Men klokken ble etterhvert mye og jeg hadde en avtale i byen, derfor kom jeg ikke helt frem men jeg har iallfall det stedet til en annen gang:)

Litt bilder fra turen:)




Nå har jeg endelig kommet meg hjem, dagen har vært lang og jeg kjenner at jeg er sliten! Heldigvis har den også stort sett vært bra, det skjer dessverre alt for sjeldent så det er ekstra godt de gangene det skjer! Jeg har iallfall plassert meg i sofaen og her har jeg tenkt å bli resten av kvelden, helt greit når man har vært på beina i så mange timer som jeg har vært:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar